Termeni si conditii de utilizare a serviciilor de instruire online.

Prin vizitarea, crearea unui cont sau utilizarea informatiilor de pe site, utilizatorul acceptă în întregime si neconditionat prevederile acestor termeni si conditii si acceptă să utilizeze platforma în strictă conformitate cu acestea. Neacceptarea termenilor si conditiilor de către utilizator atrage obligatia acestuia de a înceta accesarea site-ului.

Definitii.

1.1. Servicii – programe de instruire oferite de antreprenor.

1.2. Program de formare – un set de date practice si teoretice, care constă din module separate care utilizează materiale furnizate de antreprenor, precum si exercitii practice cu profesorii prin intermediul unui program specializat de instruire online. Descrierea si durata programelor sunt prezentate pe pagina de pe site a fiecărui curs.

1.3. Grafic – programul lectiilor în grup pentru fiecare curs în parte, convenite cu clientii.

1.4. Client – orice persoană fizică sau persoană juridică care are intentia de a primi serviciile si care a achitat pentru serviciile antreprenorului.

Informatii si contract.

2.1. Informatii despre conditii, data începerii furnizării serviciilor, programul cursurilor, durata, graficul cursurilor sunt afisate pe pagina principală si pe paginile cursurilor alese de client.

2.2. Contractul de prestare servicii de instruire este considerat încheiat din momentul plătii serviciilor. Persoanele juridice ce detin semnătura electronică pot semna contractul cu aplicarea semnăturii electronice.

2.3. Prin acceptarea termenilor contractului în momentul plătii, clientul este de acord, în conformitate cu legislatia în vigoare, pentru prelucrarea de către contractant a informatiilor furnizate de acesta si (sau) datele sale personale (adresa de e-mail, numărul de telefon de contact), efectuate cu instrumente de automatizare si fără a utiliza instrumente de automatizare, inclusiv colectarea, înregistrarea, sistematizarea, acumularea, stocarea, rafinarea (actualizarea, schimbarea), extragerea, utilizarea, transferul, furnizarea, depersonalizarea, blocarea, stergerea, distrugerea datelor pentru a îndeplini obligatiile contractantului legate de furnizarea serviciilor, alte obligatii prevăzute de prezentul acord.

Termenul de utilizare a datelor furnizate de client este nelimitat. De asemenea, clientul îsi acordă consimtământul pentru prelucrarea si utilizarea de către contractant a informatiilor furnizate de acesta si (sau) a datelor sale personale în vederea efectuării sunetelor pe numărul de telefon de contact si (sau) e-mail de contact pentru newsletter, indicate de client (despre servicii) nelimitat până când antreprenorul primeste o notificare scrisă si (sau) electronică de refuz de a primi newsletter-e.

De asemenea, clientul îsi dă consimtământul pentru transfer, pentru a efectua actiunile prevăzute de prezentul alineat, de către contractant cu privire la informatiile sale către terti, dacă există un contract încheiat în mod corespunzător între contractant si persoana tertă.

Drepturile si obligatiile contractantului.

3.1. Antreprenorul are dreptul:

3.1.1. De a oferi servicii atât personal, cât si cu ajutorul unor persoane terte (profesori). Antreprenorul este responsabil pentru actiunile tertilor, precum si pentru cele proprii.

3.1.2. Să utilizeze informatiile de contact ale clientului (telefon, adresă de e-mail) pentru a-l contacta cu privire la probleme legate de acord. Prin prezenta, clientul îsi dă acordul complet pentru utilizarea informatiilor sale de contact în scopurile prevăzute de prezentul acord.

3.1.3. Să recomande clientului cele mai optime modalităti de a-si atinge scopul de a dobândi abilităti practice în domeniul ales.

3.2. Antreprenorul este obligat:

3.2.1. De a oferi servicii de calitate la timp, în conformitate cu programul de instruire selectat de client.

3.2.2. De a furniza clientului materiale în un mod convenit, după achitarea serviciilor.

3.2.3. De a informa contractantul dacă profesorul nu a putut conduce lectia (de exemplu, din motive tehnice sau în cazul unei îmbolnăvirii a profesorului). În acest caz, lectia este amânată în orice moment convenabil pentru client.

3.2.4. De a furniza servicii de instruire în conformitate cu programul stabilit cu clientul.

Drepturile si obligatiile clientului.

4.1. Clientul este obligat.

4.1.1. Să achite la timp si pe deplin contractantului costul contractului pentru serviciile furnizate, în termenii si cantitatea stabilită în p. 6 din prezentul acord.

4.1.2. Să înceapă cursul la data si ora stabilită din graficul de formare a cursului respectiv.

4.1.3. Să respecte cerintele si regulile stabilite în timpul petrecerii cursului, precum si să participe la ore la timp, în conformitate cu graficul cursului.

4.1.4. Să avertizeze antreprenorul preventiv (cel putin cu o oră) despre imposibilitatea participării la ore conform graficului, utilizând toate datele de contact posibile, specificate în prezentul acord.

4.1.5. Să urmeze toate recomandările antreprenorului, în caz contrar antreprenorul nu poate fi făcut responsabil pentru rezultatul final al serviciilor furnizate.

4.2. Clientul are dreptul.

4.2.1. Să solicite contractantului să respecte conditiile prezentului acord.

4.2.2. Să beneficieze de o consultatie gratuită pentru a alege domeniul si cursul potrivit.

Achitare si plăti.

5.1. Plata serviciilor în baza acordului se efectuează în avans până la începutul programului de instruire sau în orice alt mod stabilit individual cu clientul prin email scoalaeducont@gmail.com sau alte sisteme de comunicare electronice.

5.2. Achitarea pentru servicii se face în lei mdl.

5.3. Costul serviciilor, precum si conditiile promotiilor si ofertelor speciale sunt publicate pe site-ul https://educont.md/termeni-si-conditii/.

5.4. Metodele de achitare sunt expuse pe site si pot fi discutate individual. Costul serviciilor este indicat tinând cont de toate impozitele si cheltuielile necesare ale antreprenorului ca parte a furnizării serviciilor.

5.5. În cazul încălcării regulilor, a căror respectare este necesară pentru furnizarea serviciilor, precum si încălcarea de către client a conditiilor contractului, p. 4.1. Contractantul nu este responsabil pentru calitatea furnizării serviciului si este, de asemenea, scutit de răspundere în legătură cu imposibilitatea furnizării serviciului din vina clientului. În acest caz, contractantul are dreptul de a refuza îndeplinirea acordului, fondurile plătite de client nu sunt returnate si sunt considerate cuantumul amenzii pentru executarea necorespunzătoare a obligatiilor asumate.

5.6. Costul serviciilor poate varia în functie de conditiile pietei. Antreprenorul nu poate modifica costul serviciilor pentru un anumit client dacă a acceptat deja conditiile contractantului si a plătit serviciile în modul prevăzut de acord.

5.7. Dacă clientul (sau „beneficiarul” – pentru consecventă cu noile clauze) refuză să facă studiile din motive ce nu tin de responsabilitatea furnizorului de servicii, suma achitată în avans se restituie conform următoarelor conditii:

5.7.1. Pînă la data începerii cursului, dar nu mai tîrziu de 4 zile înainte de data stabilită – se rețin cheltuieli de gestiune 500 (cinci sute) lei.

5.7.2. Cu 3 zile înainte de începutul cursului – se retine 15% din costul cursului fără reducere (costul standard 6000 (șase mii) lei).

5.7.3. După începerea cursului – se reține suma fixă de 500,00 lei (Cinci sute lei), și se face recalculul sumei spre restituire proporțional numărului de lecții la care a avut acces beneficiarul pînă în momentul înștiințării furnizorului în formă scrisă. Recalculul se face din suma achitată de către beneficiar cu condiția că încă nu s-au petrecut 20 lecții din curs.

5.7.4. Dacă deja a început partea a doua a cursului – Programul 1C și impozitare (s-au petrecut 20 lecții), recalcule nu se fac și plata pentru curs nu se restituie.

5.7.5. Dacă beneficiarul a achitat un cost redus în urma ofertelor, recalcule si restituiri se fac din costul standard de 6000 (sase mii) lei.

5.7.6. Beneficiarul anunță în scris despre decizia sa la adresa electronică: info@educont.local, scoalaeducont@gmail.com sau la oficiul prestatorului.

Durata acordului.

6.1. Termenul prezentului acord se limitează până la finisarea termenului de instruire pentru care clientul a aplicat.

6.2. Clientul se consideră înscris la curs din data achitării pentru servicii de către client, conform prezentului acord.

6.3. Serviciile sunt considerate a fi furnizate de către contractant în mod corespunzător la finalizarea programului de instruire sau la expirarea prezentului acord.

Responsabilitatea părtilor.

7.1. În cazul neexecutării sau îndeplinirii necorespunzătoare a obligatiilor care le revin în temeiul acordului, părtile sunt responsabile în conformitate cu legislatia republicii moldova, tinând cont de conditiile prezentului acord.

7.2. Antreprenorul nu este responsabil pentru discrepanta serviciului furnizat cu asteptările clientului si/sau pentru evaluarea subiectivă a acestuia, o astfel de discrepantă cu asteptările si/sau evaluarea subiectivă negativă nu este motivată pentru a considera serviciile furnizate ca fiind de calitate slabă sau nu în sfera de acord.

7.3. Antreprenorul este scutit de răspundere pentru neîndeplinirea integrală sau partială a obligatiilor prevăzute de prezentul acord dacă acest esec a fost rezultatul unor circumstante de fortă majoră care au apărut după încheierea acordului, ca urmare a unor evenimente extraordinare pe care părtile nu le-au putut prevedea sau preveni.

Dispozitii finale.

8.1. Toate mesajele adresate contractantului sunt considerate transmise si semnificative din punct de vedere juridic dacă au fost trimise la următoarea adresă de e-mail: scoalaeducont@gmail.com adresa clientului este adresa de e-mail specificată în timpul înregistrării.

8.2. Continutul mesajului (informatii despre furnizarea serviciului), care este trimis pe e-mailul clientului si contine conditiile pentru furnizarea serviciului, este considerat parte integrantă a prezentului acord.

8.3. În toate celelalte aspecte, care nu sunt prevăzute de prezentul acord, părtile vor fi ghidate de legislatia actuală a republicii moldova.

8.4. Clientul confirmă că toate conditiile prezentului acord sunt clare pentru el si le acceptă neconditionat si integral.

Înregistrare la curs

Completati acest formular si managerul nostru vă va contacta cât mai curând.

Contactati-ne prin: